Digitalt kartarkiv for Martin Hoset
|
Logg inn
Alle brukere
|
Språk:
Norsk
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
Norsk
Polski
Português
Русский
Svenska
Türkçe
Український
|
DOMA 3.0.10
<< Tilbake
<< Sprintcup (08.05.2008)
|
NM sprint Kvalifisering 2008 (13.09.2008) >>
Elgsprinten NC (10.05.2008)
Kategori:
Konkurranse
Løper stort sett bra, og karrierebeste hittil. Dessverre stempler jeg på feil sistebost og blir diska. Veldig surt. Min tid var 14:53, Lars S som vant var ca. 2 min raskere
Vis kommentarer
Skjul kommentarer
(
0
)
Skriv ny kommentar
Navn:
E-post:
Lagre